Trener Personalny – Kurs Wrocław

with Brak komentarzy

Chcesz pracować z najszerszym spektrum klientów? Komponować indywidualne plany treningowe dostosowane do predyspozycji podopiecznego? Cenisz sobie niezależność i swobodę działania? Interesuje Cię praca nie tylko w klubie fitness ale także jako Freelancer?

Zaufaj naszemu wieloletniemu doświadczeniu.

Wyszkoliliśmy ponad 17 000 Trenerów Personalnych, którzy rozpoczęli swoją karierę w Polsce i za granicą.

Kurs Weekendowy

Od 02.10 do 31.10
(Soboty i Niedziele)

Zapisz się na kurs

Najbliższy kurs zaczyna się za:

Jak wybrać kurs trenera personalnego?

JAK WYGLĄDA KURS NA TRENERA PERSONALNEGO?

Naszym priorytetem jest PRAKTYKA!

Naszym priorytetem jest PRAKTYKA!

PROGRAM KURSU TRENER PERSONALNY Kurs składa się z 6 modułów: Tutaj znajdziesz szczegółowy opis modułów   Każdy moduł to 80% zajęć praktycznych + przynajmniej 1 studium przypadku wg. standardów egzaminacyjnych w ramach przygotowania do egzaminu końcowego. W trakcie zajęć praktycznych zaprezentowane zostają także różne narzędzia pracy trenera, m.in wolne ciezary, kettelbels, trx, itp.

Kurs Trenera Wrocław - Video

Po ukończeniu kursu otrzymasz Certyfikat Instruktora Siłowni w wersji PL i ENGCertyfikat Trenera personalnego w wersji PL i ENG oraz posiadamy status Jednostki Kształcenia Ustawicznego, wydajemy zaświadczenia na podstawie § 22 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 19 marca 2019 r. W sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych.

POZNAJ PEŁNY PROGRAM KURSU TRENER PERSONALNY+ INSTRUKTOR!

ZOBACZ OGÓLNY OPIS KURSU

Pobierz pełny opis standardów oraz pozostałych modułów

KAŻDY kurs Trenera Personalnego, realizowany w KAŻDYM mieście składa się z 5 weekendowych zjazdów oraz obszernych materiałów dostępnych w formie on-line. W czasie kursu skorzystasz z:

  • Podręcznik „Gym Handbook” z 2018 roku.
  • Zeszyt ćwiczeń Fit Academy.
  • Praktyczny notatnik ćwiczeń siłowych.
  • Dostęp do lekcji i materiałów on-line

Szczegółowy opis materiałów, które otrzymasz znajduję się tutaj

PRZYKŁADOWE ĆWICZENIA PRAKTYCZNE na Kursie Trenera Personalnego we Wrocławiu

i innych miastach partnerskich.

Trening Funkcjonalny – temat: Stretching, mobilność, stabilność

Ciało człowieka to ciąg powiązań mięśniowo-powięziowych wzajemnie na siebie oddziałujących. Powięzie otaczają i łączą mięśnie oraz resztę struktur ciała człowieka w funkcyjne zależności. Dzięki temu możliwe jest przenoszenie sił i uzyskiwanie stabilizacji w wielu obszarach ciała.  Wpływa to na wydajność poruszania się człowieka. Centrum stabilizacji (z ang. CORE) jest najważniejszym z elementów kontroli motorycznej, ponieważ to właśnie w tym miejscu mają swój początek wszystkie ruchy kończyn dolnych i górnych.

Kompleksowe wzmacnianie i aktywacja mięśni odpowiedzialnych za utrzymanie kręgosłupa w pozycji neutralnej jest podstawą profilaktyki, postępowania fizjoterapeutycznego, reedukacji wzorców ruchowych oraz poprawy zdolności motorycznych zarówno w przypadku pracy z klientami personalnymi jak i osobami uprawiającymi sport amatorsko. Ale czym tak naprawdę jest CORE? Gdzie on się znajduje? Jest to przestrzeń w kształcie cylindra, ograniczona mięśniami brzucha z przodu, przykręgosłupowymi i pośladkowymi z tyłu, przepony z góry oraz mięśniami dna miednicy od dołu. Znaczącą rolę odgrywają tu również mięśnie odwodzące oraz rotujące udo, które wpływają na kontrolę tej przestrzeni z boku.

Najważniejszym elementem układanki, jaką jest stabilizacja centralna, są mięśnie brzucha. Szczególnie warto zaobserwować funkcję mięśnia poprzecznego brzucha, którego włókna przebiegają horyzontalnie wokół jamy brzusznej, co sprawia, że mięsień ten w czasie skurczu pełni rolę zaciskającej się obręczy. Inne mięśnie, pełniące niebagatelną rolę w  utrzymaniu wysokiego ciśnienia w jamie brzusznej, (poprawiającego warunki stabilizacji funkcjonalnej lędźwiowego odcinka kręgosłupa) to mięśnie skośne wewnętrzne oraz poprzeczny brzucha. Najczęstszym błędem, prowadzącym do dysbalansu mięśniowego w odcinku lędźwiowym jest zbyt duże przywiązywanie uwagi do siły mięśni: prostego oraz skośnych zewnętrznych brzucha (odpowiedzialnych za zgięcie w odcinku lędźwiowym). Aby uzyskać optymalne wyniki należy zaplanować trening tak, aby rozwijać wytrzymałość głównie mięśni skośnych brzucha wewnętrznych. Stabilizacja w obrębie tułowia wyraża się również zdolnością do wykonywania ruchów kończynami górnymi i dolnymi, bez kompensacyjnych ruchów miednicy i odcinka lędźwiowego. Prawidłowa stabilizacja pozwala na skuteczny przepływ energii od stóp, poprzez stawy biodrowe, kręgosłup i stawy ramienne – aż do kończyn górnych. Straty energii następują w wyniku niemożności ustabilizowania poszczególnych części ciała, od których każda dystalna (dalej położona) część ciała mogłaby się „odbić” i wykonać płynny ruch.

Tradycyjne i popularne ćwiczenia wzmacniające m. prosty brzucha i grzbietu nie są funkcjonalne ani bezpieczne. Główną rolą m. prostego brzucha, jest zapobieganie pogłębieniu odc. lędźwiowego kręgosłupa, czyli działanie antygrawitacyjne. Nadmierne, powtarzające się zgięcie (lub zgięcie z rotacją) tułowia powoduje wysuwanie krążka miedzykręgowego do tyłu (efekt pestki), co prowadzi do wytworzenia negatywnych sił ścinających w odc. lędźwiowym kręgosłupa w trakcie tradycyjnych i tzw. rosyjskich brzuszków.

kurs trenera personalnego wrocław

Z drugiej strony pokażemy jak ważne jest zachowanie bezpieczeństwa w trakcie ćwiczeń rozciągających, szczególnie w kontekście pracy z klientem. Odpowiednia pozycja i zakres będzie tutaj kluczowa, aby nie doprowadzić do naciągnięć i naderwań. Nasz przyszły trener pozna najważniejsze właściwości różnych strategii stretchingu:

  • Stretching Aktywny
  • Stretching Pasywny
  • Poizometryczna relaksacja (PIR)
  • Stretching Balistyczny
  • Dynamiczny

W ćwiczeniach rozciągających należy zachować ostrożność. Trzeba pamiętać, by napięcie mięśni nie wywoływało bólu, lecz uczucie lekkiego „dyskomfortu”. Rozciągać należy się stopniowo, przystosowując układ nerwowy do nowego zakresu ruchu.

Jednym z warunków właściwego wykonywania stretchingu jest prawidłowe oddychanie. Oddech ma być równomierny, spokojny, zgodny z fizjologią. Wdech powinien odbywać się przez nos lub usta, a wydech przez usta. Faza wydechu powinna być dłuższa od fazy wdechu. Nie wolno wstrzymywać oddechu.

Stretching rozpoczynamy zawsze od tej strony, która jest bardziej napięta. Zadbaj o wygodną i komfortową pozycję, ponieważ odprężenie podczas ćwiczenia poprawi jego wyniki.

Stabilność w treningu najczęściej dotyczy mięśni tułowia, a ćwiczenia mają na celu wzmocnienie gorsetu mięśniowego otaczającego tułów z każdej strony. Nasza szkoła rozwija to pojęcie, rozszerzając praktykę przyszłego trenera o  dodatkowe zagadnienia:

  • Stabilnej stopy
  • Poprawnej pracy kompleksu barkowego (stabilna łopatka)
  • Kompleksu biodrowo- miedniczo-lędźwiowego.


kurs na trenera personalonego wroclaw

Podczas realizacji modułu Mobilność i Stabilność omówimy szerzej:

  • Regułę join by join by approach Mikela Boyla i wynikające z niej główne funkcję odpowiednich stawów i odcinków ciała
  • Dlaczego klasyczne/ rosyjskie „brzuszki” i przeprosty w odcinku lędźwiowym negatywnie wpływają na stabilizację centralną
  • Zespoły posturalne „skrzyżowania górnego i dolnego”
  • Wpływ braku ergonomii pracy i błędnych wzorców ruchowych na pogorszenie stabilizacji centralnej.
  • Dobór ćwiczeń stabilizacyjnych do indywidualnych potrzeb klienta
  • Wzrost stabilizacji ciała poprzez przywrócenie prawidłowej ruchomości w stawy i odcinki mobilne
  • Techniki ćwiczeń mobilizacyjnych, ich progresję oraz odpowiedni ich dobór do potrzeb klienta
  • Metody i praktyki ćwiczeń stabilizacyjnych i mobilizacyjnych przyczyniających się do wzrostu sprawności podopiecznego.

Na końcu przedstawione zostaną konkretne przypadki i sytuacje z, którymi najczęściej spotyka się Trener Personalny

PRZYKŁADY PRAKTYKI W MODULE 3

MODUŁ 3 TRENING FUNKCJONALNY

> Czas trwania: 14h  w obrębie nabywania wiedzy i umiejętności z pomocą szkoleniowca.

Uczestnicy podzieleni na dwa lub trzy zespoły przygotowują plan ćwiczeń poprawiającą najczęstsze deficyty ruchowe:

  • Nie stabilny i zablokowany staw skokowy
  • Zwiększenie mobilności kręgosłupa piersiowego oraz zwiększenie zakresu ruchu w over head press (wyciskanie żołnierskie)
  • Zwiększenie zakresu ruchu i uzyskanie większego potencjału siłowego w popularnych „wielostawach” – przysiad, martwy ciąg
  • Ćwiczenia stabilizujące obręcz barkową Pełen opis standardów oraz pozostałych modułów

kurs trenera personalneg wroclaw modul

WYMAGANIA / KRYTERIA KWALIFIKOWANIA KANDYDATÓW:

  • Ukończone 18 lat;
  • Brak przeciwwskazań zdrowotnych do rekreacyjnej aktywności ruchowej. (Nie wymagamy zaświadczenia – w kursie uczestniczysz na własną odpowiedzialność);
  • O przyjęciu na kurs decyduje kolejność zgłoszeń (wpłata zaliczki 199 zł)

SPRAWDŹ OPINIE O KURSIE

 

CENA KURSU TRENER PERSONALNY WROCŁAW:

899 zł Kurs Instruktor Fitness/Siłowni (poziom 3) + 1199 zł  Kurs Trenera Personalnego

+ Wzorce Ruchowe (online) 399 zł + Stretching (online) 299 zł = 2796 zł

! ! ! PROMOCJA ! ! !

1499 zł!

Korzystając z promocji otrzymujesz 4 kursy w cenie dwóch i 6 dokumentów potwierdzających zdobyte kwalifikacje Trenera Personalnego

Skorzystaj ze zniżki 100 PLN!
Zapisz się na kurs i opłać go w całości w ciągu dwóch dni, wtedy od wpłacanej kwoty odejmujesz 100 zł *
  • warunkiem skorzystania z promocji jest opłacenie całej kwoty za kurs w ciągu 2 dni od momentu zapisu, korzystając ze zniżki wpłacaną kwotę pomniejszasz o 100 zł.

KIEDY ROZPOCZYNA SIĘ KOLEJNY KURS?

Kurs weekendowy odbywa się dniach Od 02.10 do 31.10. Na kurs zapiszesz się tutaj: zapisy

CityFit, Szewska 3A, Wrocław, Poland

CZAS TRWANIA KURSU:

Weekendowo: 10 dni (5 zjazdów) sb-nd, 5-8h dziennie

Wybierz nasz kurs trenerski

Kurs na trenera personalnego we Wrocławiu prowadzą między innymi:

Amanda GadeckaAMANDA GADECKA

trener personalny, doradca żywieniowy i zawodniczka bikini fitness, złota medalistka Pucharu Polski federacji NPC. Absolwentka Politechniki Wrocławskiej kierunku Biomechanika. W pracach naukowych zajmowała się badaniem wpływu braku aktywności fizycznej na wady postawy u dzieci wczesnoszkolnych, oraz wpływu amortyzacji obuwia treningowego na obciążenia występujące w stawie skokowym.
Specjalistka w dziedzinie treningu sylwetkowego i licencjonowany instruktor Les Mills. Współzałożycielka marki BePro. W swojej pracy pomaga podopiecznym w realizacji celów sylwetkowych.
W rozwoju zawodowym skupia się głównie na tematyce dietetyki i dietoterapii oraz suplementacji.
Szkolenia:
Podstawy Treningu Siłowego
Trener Personalny
Kształtowanie Kobiecej Sylwetki
Redukcja 3.0
Kompendium budowania masy mięśniowej
Dietetyka i Suplementacja poziomy I, II, III
Badania Diagnostyczne Krwi
Podstawy Dietetyki i Dietoterapii : Sibo, Stres i Nadnercza, Insulinooporność, Tarczyca
Podstawy dietoterapii w endokrynologii
Żywienie i Suplementacja w Zespole Jelita Drażliwego

 

JAKUB CIENIAWSKI

Fizjoterapeuta zawodników poziomu mistrzowskiego międzynarodowego polskiej kadry narodowej PZBiS. Twórca koncepcji Medycznego Trenera Personalnego Fit-Academy ukierunkowanego na leczenie dysfunkcji narządu ruchu przy użyciu ćwiczeń usprawniających. Uczestnik wielu kursów specjalistycznych z zakresu fizjoterapii, m. In.: Masaż Tkanek Głębokich Terapia Manualna i Igłoterapia, Ocena Funkcjonalna FMS Specjalista FMS Diagnostyka funkcjonalna i kliniczna w sporcie Wykorzystanie elementów oceny funkcjonalnej w sporcie Uczestnik i prelegent wielu konferencji naukowych i warsztatów, np.: Biomechaniczna ocena stawów kończyn dolnych i górnych Leczenie zachowawcze, operacyjne i funkcjonalne urazów sportowych, Postępowanie fizjoterapeutyczne w wybranych urazach sportowych, Profilaktyka urazów sportowych.

PAWEŁ SZEWCZYK

Dietetyk praktyk i pasjonat naukowego podejścia. Doktorant w Zakładzie Dietetyki Katedry Gastroenterologii i Hepatologii na Uniwersytecie Medycznym we Wrocławiu, prelegent wielu konferencji, autor tekstów popularnonaukowych oraz artykułów naukowych. Szkoleniowiec sportowców, trenerów i dietetyków. Na co dzień zgłębia tajniki żywienia i suplementacji w sporcie, a także znaczenie snu i wpływ na regenerację senną poprzez dietę, suplementację i modyfikacje stylu życia.
https://www.facebook.com/PawelSzewczykDietetyk/
https://www.instagram.com/pawel_szewczyk_dietetyk/

Zarezerwuj miejsce

  1. W celu zapisania się na szkolenie prosimy o wypełnienie elektronicznego formularza i podanie poprawnych danych (mail, nr tel., imię i nazwisko)
  2. Po poprawnym wypełnieniu formularza należy uiścić opłatę w wysokości 199 zł.
  3. Na podany adres e-mail wysłana zostanie wiadomość zawierająca szczegółowe informacje dotyczące organizacji wybranego szkolenia (UWAGA: dla pewności sprawdź również folder SPAM).
  4. UWAGA: Rezerwacja miejsca na kursie gwarantowana jest jedynie po wpłacie zaliczki 199 zł. Zapisy bez uiszczenia wpłaty nie będą respektowane.Dane do przelewu:Fit Academy
    Al. Jerozolimskie 85 lok. 21
    02-001 WarszawaNumer konta bankowego:
    PL 94 1090 2590 0000 0001 3129 9445

    Kod SWIFT banku: WBKPPLPP

    W razie pytań skontaktuj się z nami

    Formularz kontaktu
    kontakt@fit-academy.pl

    Karolina +48 570 907 392
    Pn-pt: 9-17  Sob-niedz. 9-14

    Kamila +48 790 298 911
    Pon-pt: 11-19 Sob-niedz: 9-14

Zapisz się na kurs