Trener Personalny – Kurs Wrocław

with Brak komentarzy

Chcesz pracować z najszerszym spektrum klientów? Komponować indywidualne plany treningowe dostosowane do predyspozycji podopiecznego? Cenisz sobie niezależność i swobodę działania? Interesuje Cię praca nie tylko w klubie fitness ale także jako Freelancer?

Kurs Weekendowy

Czas trwania - 1.06 - 14.07(Soboty i Niedziele)

Zapisz się na kurs

Najbliższy kurs zaczyna się za:

Jak wybrać kurs trenera personalnego?

JAK WYGLĄDA KURS NA TRENERA PERSONALNEGO?

Naszym priorytetem jest PRAKTYKA!

PROGRAM KURSU TRENER PERSONALNY
Kurs składa się z 6 modułów: Tutaj znajdziesz szczegółowy opis modułów

 

Każdy moduł to 80% zajęć praktycznych + przynajmniej 1 studium przypadku wg. standardów egzaminacyjnych w ramach przygotowania do egzaminu końcowego.

W trakcie zajęć praktycznych zaprezentowane zostają także różne narzędzia pracy trenera, m.in wolne ciezary, kettelbels, trx, itp.

 

Po ukończeniu kursu otrzymasz Certyfikat Instruktora Siłowni w wersji PL i ENGCertyfikat Trenera personalnego w wersji PL i ENG oraz posiadamy status Jednostki Kształcenia Ustawicznego, wydajemy zaświadczenia zgodne z załącznikiem Nr 5 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2017r. poz 1632)

POZNAJ PEŁNY PROGRAM KURSU TRENER PERSONALNY+ INSTRUKTOR!


ZOBACZ OGÓLNY OPIS KURSU
Pobierz pełny opis standardów oraz pozostałych modułów

KAŻDY kurs Trenera Personalnego, realizowany w KAŻDYM mieście składa się z 5 weekendowych zjazdów oraz obszernych materiałów dostępnych w formie on-line.

W czasie kursu skorzystasz z:

  • Podręcznik „Gym Handbook” z 2018 roku.
  • Zeszyt ćwiczeń Fit Academy.
  • Praktyczny notatnik ćwiczeń siłowych.
  • Dostęp do lekcji i materiałów on-line

Szczegółowy opis materiałów, które otrzymasz znajduję się tutaj

PRZYKŁADOWE ĆWICZENIA PRAKTYCZNE na Kursie Trenera Personalnego we Wrocławiu

i innych miastach partnerskich.

Trening Funkcjonalny – temat: Stretching, mobilność, stabilność

Ciało człowieka to ciąg powiązań mięśniowo-powięziowych wzajemnie na siebie oddziałujących. Powięzie otaczają i łączą mięśnie oraz resztę struktur ciała człowieka w funkcyjne zależności. Dzięki temu możliwe jest przenoszenie sił i uzyskiwanie stabilizacji w wielu obszarach ciała.  Wpływa to na wydajność poruszania się człowieka. Centrum stabilizacji (z ang. CORE) jest najważniejszym z elementów kontroli motorycznej, ponieważ to właśnie w tym miejscu mają swój początek wszystkie ruchy kończyn dolnych i górnych.

Kompleksowe wzmacnianie i aktywacja mięśni odpowiedzialnych za utrzymanie kręgosłupa w pozycji neutralnej jest podstawą profilaktyki, postępowania fizjoterapeutycznego, reedukacji wzorców ruchowych oraz poprawy zdolności motorycznych zarówno w przypadku pracy z klientami personalnymi jak i osobami uprawiającymi sport amatorsko. Ale czym tak naprawdę jest CORE? Gdzie on się znajduje? Jest to przestrzeń w kształcie cylindra, ograniczona mięśniami brzucha z przodu, przykręgosłupowymi i pośladkowymi z tyłu, przepony z góry oraz mięśniami dna miednicy od dołu. Znaczącą rolę odgrywają tu również mięśnie odwodzące oraz rotujące udo, które wpływają na kontrolę tej przestrzeni z boku.

 Najważniejszym elementem układanki, jaką jest stabilizacja centralna, są mięśnie brzucha. Szczególnie warto zaobserwować funkcję mięśnia poprzecznego brzucha, którego włókna przebiegają horyzontalnie wokół jamy brzusznej, co sprawia, że mięsień ten w czasie skurczu pełni rolę zaciskającej się obręczy. Inne mięśnie, pełniące niebagatelną rolę w  utrzymaniu wysokiego ciśnienia w jamie brzusznej, (poprawiającego warunki stabilizacji funkcjonalnej lędźwiowego odcinka kręgosłupa) to mięśnie skośne wewnętrzne oraz poprzeczny brzucha. Najczęstszym błędem, prowadzącym do dysbalansu mięśniowego w odcinku lędźwiowym jest zbyt duże przywiązywanie uwagi do siły mięśni: prostego oraz skośnych zewnętrznych brzucha (odpowiedzialnych za zgięcie w odcinku lędźwiowym). Aby uzyskać optymalne wyniki należy zaplanować trening tak, aby rozwijać wytrzymałość głównie mięśni skośnych brzucha wewnętrznych. Stabilizacja w obrębie tułowia wyraża się również zdolnością do wykonywania ruchów kończynami górnymi i dolnymi, bez kompensacyjnych ruchów miednicy i odcinka lędźwiowego. Prawidłowa stabilizacja pozwala na skuteczny przepływ energii od stóp, poprzez stawy biodrowe, kręgosłup i stawy ramienne – aż do kończyn górnych. Straty energii następują w wyniku niemożności ustabilizowania poszczególnych części ciała, od których każda dystalna (dalej położona) część ciała mogłaby się „odbić” i wykonać płynny ruch.

Tradycyjne i popularne ćwiczenia wzmacniające m. prosty brzucha i grzbietu nie są funkcjonalne ani bezpieczne. Główną rolą m. prostego brzucha, jest zapobieganie pogłębieniu odc. lędźwiowego kręgosłupa, czyli działanie antygrawitacyjne. Nadmierne, powtarzające się zgięcie (lub zgięcie z rotacją) tułowia powoduje wysuwanie krążka miedzykręgowego do tyłu (efekt pestki), co prowadzi do wytworzenia negatywnych sił ścinających w odc. lędźwiowym kręgosłupa w trakcie tradycyjnych i tzw. rosyjskich brzuszków.

kurs trenera personalnego wrocław

Z drugiej strony pokażemy jak ważne jest zachowanie bezpieczeństwa w trakcie ćwiczeń rozciągających, szczególnie w kontekście pracy z klientem. Odpowiednia pozycja i zakres będzie tutaj kluczowa, aby nie doprowadzić do naciągnięć i naderwań. Nasz przyszły trener pozna najważniejsze właściwości różnych strategii stretchingu:

  • Stretching Aktywny
  • Stretching Pasywny
  • Poizometryczna relaksacja (PIR)
  • Stretching Balistyczny
  • Dynamiczny

W ćwiczeniach rozciągających należy zachować ostrożność. Trzeba pamiętać, by napięcie mięśni nie wywoływało bólu, lecz uczucie lekkiego „dyskomfortu”. Rozciągać należy się stopniowo, przystosowując układ nerwowy do nowego zakresu ruchu.

Jednym z warunków właściwego wykonywania stretchingu jest prawidłowe oddychanie. Oddech ma być równomierny, spokojny, zgodny z fizjologią. Wdech powinien odbywać się przez nos lub usta, a wydech przez usta. Faza wydechu powinna być dłuższa od fazy wdechu. Nie wolno wstrzymywać oddechu.

Stretching rozpoczynamy zawsze od tej strony, która jest bardziej napięta. Zadbaj o wygodną i komfortową pozycję, ponieważ odprężenie podczas ćwiczenia poprawi jego wyniki.

Stabilność w treningu najczęściej dotyczy mięśni tułowia, a ćwiczenia mają na celu wzmocnienie gorsetu mięśniowego otaczającego tułów z każdej strony. Nasza szkoła rozwija to pojęcie, rozszerzając praktykę przyszłego trenera o  dodatkowe zagadnienia:

  • Stabilnej stopy
  • Poprawnej pracy kompleksu barkowego (stabilna łopatka)
  • Kompleksu biodrowo- miedniczo-lędźwiowego.


kurs na trenera personalonego wroclaw

 

Podczas realizacji modułu Mobilność i Stabilność omówimy szerzej:

  • Regułę join by join by approach Mikela Boyla i wynikające z niej główne funkcję odpowiednich stawów i odcinków ciała
  • Dlaczego klasyczne/ rosyjskie „brzuszki” i przeprosty w odcinku lędźwiowym negatywnie wpływają na stabilizację centralną
  • Zespoły posturalne „skrzyżowania górnego i dolnego”
  • Wpływ braku ergonomii pracy i błędnych wzorców ruchowych na pogorszenie stabilizacji centralnej.
  • Dobór ćwiczeń stabilizacyjnych do indywidualnych potrzeb klienta
  • Wzrost stabilizacji ciała poprzez przywrócenie prawidłowej ruchomości w stawy i odcinki mobilne
  • Techniki ćwiczeń mobilizacyjnych, ich progresję oraz odpowiedni ich dobór do potrzeb klienta
  • Metody i praktyki ćwiczeń stabilizacyjnych i mobilizacyjnych przyczyniających się do wzrostu sprawności podopiecznego.

Na końcu przedstawione zostaną konkretne przypadki i sytuacje z, którymi najczęściej spotyka się Trener Personalny

PRZYKŁADY PRAKTYKI W MODULE 3

MODUŁ 3 TRENING FUNKCJONALNY

> Czas trwania: 14h  w obrębie nabywania wiedzy i umiejętności z pomocą szkoleniowca.

Uczestnicy podzieleni na dwa lub trzy zespoły przygotowują plan ćwiczeń poprawiającą najczęstsze deficyty ruchowe:

  • Nie stabilny i zablokowany staw skokowy
  • Zwiększenie mobilności kręgosłupa piersiowego oraz zwiększenie zakresu ruchu w over head press (wyciskanie żołnierskie)
  • Zwiększenie zakresu ruchu i uzyskanie większego potencjału siłowego w popularnych „wielostawach” – przysiad, martwy ciąg
  • Ćwiczenia stabilizujące obręcz barkowąPełen opis standardów oraz pozostałych modułów

kurs trenera personalneg wroclaw modul

WYMAGANIA / KRYTERIA KWALIFIKOWANIA KANDYDATÓW:

  • Ukończone 18 lat;
  • Brak przeciwwskazań zdrowotnych do rekreacyjnej aktywności ruchowej. (Nie wymagamy zaświadczenia – w kursie uczestniczysz na własną odpowiedzialność);
  • O przyjęciu na kurs decyduje kolejność zgłoszeń (wpłata zaliczki 199 zł)

 

CENA KURSU TRENER PERSONALNY WROCŁAW:

899 zł Kurs Instruktor Fitness/Siłowni (poziom 3) + 1200 zł  Kurs Trenera Personalnego + 2 x 200zł egzamin = 2500zł

! ! ! PROMOCJA ! ! !

TRENER PERSONALNY + INSTRUKTOR + EGZAMINY = 1599zł *
 

<<< 50 zł zniżki za wpłatę całości >>>

  • Jeżeli tego samego dnia, zaraz po wpłacie zaliczki wpłacisz resztę kwoty - otrzymujesz rabat w wysokości 50 zł. Uwaga: aby promocja obowiązywała data wpłaty zaliczki i reszty kwoty musi być ta sama.
  • 50 zł należy wtedy odjąć od kwoty dokonywanej przelewem.

 

<<< Polecaj nasz kurs i zarabiaj! >>>

Za każda polecona osobę otrzymasz od nas 100 zł w prezencie, a Twój znajomy 100 zł rabatu na kurs Trener Personalny + Instruktor Siłowni!

Co musisz zrobić?

  1. Poleć nasz kurs znajomemu.
  2. Wyślij nazwisko osoby której poleciłeś kurs.
  3. Jeśli Twój znajomy opłaci kurs Trener Personalny + Instruktor Siłowni, Ty (za każdą osobę) otrzymujesz 100 zł na swoje konto, a znajomy 100 zł zniżki na swój kurs Trener Personalny + Instruktor.

Ponadto:

* Za  kurs możesz zapłacić w ratach

* Osoby bezrobotne mogą odbyć kurs ZA DARMO

KIEDY ROZPOCZYNA SIĘ KOLEJNY KURS?

Kurs weekendowy odbywa się dniach 1.06 - 14.07. Na kurs zapiszesz się tutaj: zapisy

Platinium Sports Center Kazimierska 15, 51-657 Wrocław - nawiguj z google maps

CZAS TRWANIA KURSU:

Weekendowo: 10 dni (5 zjazdów) sb-nd, 5-8h dziennie

Wybierz nasz kurs trenerski

Kurs na trenera personalnego we Wrocławiu prowadzą między innymi:

KRYSTIAN KACZMAREK

mgr fizjoterapii o specjalizacji fizjoterapii w sporcie. Były zawodnik piłki ręcznej (występy w 1 lidze, Akademicki Mistrz Polski, uczestnik Akademickich Mistrzostw Europy). Doświadczony trener personalny, pracujący z wieloma klientami o różnych profilach (sportowcy dyscyplin zespołowych i indywidualnych, osoby z dolegliwościami bólowymi, osoby chcące wprowadzić aktywność fizyczną w życie codzienne). Uczestnik wielu szkoleń i kursów m.in. M. Robertson, N. Rodriguez, P. Meinart, K. Gilligan. Specjalista w zakresie treningu siłowego i funkcjonalnego oraz przygotowania motorycznego. " W pracy trenera najważniejsze dla mnie jest zrozumienie potrzeb prowadzonej osoby. Im więcej informacji otrzymasz od prowadzonej osoby, a także przez właściwą jej obserwację, tym lepiej jesteś w stanie dopasować treningi do jej możliwości. Jeżeli do tego potrafisz postawić się na miejscu osoby trenowanej, zrozumieć procesy jakim poddawany jest jej organizm, oznacza to, że jesteś na dobrej drodze do bycia dobrym trenerem”.

KAROL KWILIŃSKI

Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu. Magister Wychowania Fizycznego. Były zawodnik oraz medalista Mistrzostw Polski oraz Pucharu Europy w Taekwon-Do ITF. Od 2012 roku indywidualnie prowadzi i wspomaga sportowców oraz amatorów. Uczestnik wielu szkoleń i konferencji m.in. L. Burton, I. Jeffry, R. Rzepka, T.Korompai, P. Meinart. „Kilkuletnie doświadczenie jako zawodnik oraz jako trener daje mi lepsze spojrzenie na to jak odbiera trening osoba trenująca. Setki przeprowadzonych treningów personalnych pozwalają lepiej i sprawniej wykorzystywać wiedze na ciągle odbywanych szkoleniach. Specjalizuje się w treningu funkcjonalnym i przygotowaniu motorycznym. Od lat pomagam swoim podopiecznym podnosić potencjał organizmu, realizować ich cele, usuwać ograniczenia ruchowe oraz pokonywać kolejne bariery. A jako szkoleniowiec mam przyjemność dzielić się wiedzą i doświadczeniem z Wami. Wyznając zasadę Wolfganga Goethe "Kto nie idzie do przodu, ten się cofa" Zapraszam na szkolenia!”

PAWEŁ SZEWCZYK

Student dietetyki na wrocławskim Uniwersytecie Medycznym. Autor artykułów naukowych opublikowanych w Medycynie Sportowej oraz tekstów w popularnonaukowych periodykach. W przeszłości reprezentant klubu siatkarskiego Victoria Wałbrzych pasjonujący się biegami długodystansowymi i treningiem siłowym. Trener przygotowania motorycznego. Aktualnie jego główną pasją jest rozwój naukowy z naciskiem na dietetykę sportową. Zwycięzca wielu konkursów sesji prac własnych organizowanych podczas konferencji naukowych. Głównym celem jego rozwoju jest połączenie teorii z praktyką, co finalizuje współpracując z zawodnikami startującymi na szczeblu międzynarodowym jak i amatorami. Propagator dewizy #ToZależy wykluczający zerojedynkowe podejście do odżywiania. Wolny czas poświęca na rozwój bloga i fanpage gdzie rozwiewa wątpliwości z zakresu dietetyki.

Zarezerwuj miejsce

  1. W celu zapisania się na szkolenie prosimy o wypełnienie elektronicznego formularza i podanie poprawnych danych (mail, nr tel., imię i nazwisko)
  2. Po poprawnym wypełnieniu formularza należy uiścić opłatę w wysokości 199 zł.
  3. Na podany adres e-mail wysłana zostanie wiadomość zawierająca szczegółowe informacje dotyczące organizacji wybranego szkolenia (UWAGA: dla pewności sprawdź również folder SPAM).
  1. UWAGA: Rezerwacja miejsca na kursie gwarantowana jest jedynie po wpłacie zaliczki 199 zł. Zapisy bez uiszczenia wpłaty nie będą respektowane.Dane do przelewu:

    Fit Academy
    Al. Jerozolimskie 85 lok. 21
    02-001 Warszawa

    Numer konta bankowego:
    PL 94 1090 2590 0000 0001 3129 9445

    Kod SWIFT banku: WBKPPLPP

    W razie pytań skontaktuj się z nami

    Formularz kontaktu
    kontakt@fit-academy.pl

    Karolina +48 570 907 392
    Pn-pt: 9-17  Sob-niedz. 9-14

    Ola +48 790 298 911
    Pon-pt: 11-19 Sob-niedz: 9-14

    Administratorem podanych przez Ciebie w formularzu zamówienia danych osobowych będzie FIT ACADEMY Lesław Blacha, Michał Moczulski S.C., Al. Jerozolimskie 85/21, 02-001 Warszawa, NIP 701-050-61-99. Dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu realizacji zamówienia oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wystawienia faktury oraz uwzględnienia faktury w dokumentacji księgowej administratora. Dane o zamówieniu będą przechowywane w bazie do upływu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy. Będziesz mieć prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych – na zasadach określonych w art. 16 – 21 RODO. Jeżeli uznasz, że Twoje dane są przetwarzane niezgodnie z przepisami prawa, będziesz mógł wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do złożenia zamówienia.

Zapisz się na kurs