Trener Personalny – Kurs Łódź

with Brak komentarzy

Chcesz pracować z najszerszym spektrum klientów? Komponować indywidualne plany treningowe dostosowane do predyspozycji podopiecznego? Cenisz sobie niezależność i swobodę działania? Interesuje Cię praca nie tylko w klubie fitness ale także jako Freelancer?

Kurs Weekendowy

Czas trwania - 14.09 - 13.10(Soboty i Niedziele)

Zapisz się na kurs

Najbliższy kurs zaczyna się za:

Jak wybrać kurs trenera personalnego?

JAK WYGLĄDA KURS NA TRENERA PERSONALNEGO?

Naszym priorytetem jest PRAKTYKA!

PROGRAM KURSU TRENER PERSONALNY Kurs składa się z 6 modułów: Tutaj znajdziesz szczegółowy opis modułów   Każdy moduł to 80% zajęć praktycznych + przynajmniej 1 studium przypadku wg. standardów egzaminacyjnych w ramach przygotowania do egzaminu końcowego. W trakcie zajęć praktycznych zaprezentowane zostają także różne narzędzia pracy trenera, m.in wolne ciezary, kettelbels, trx, itp.

 

Kurs Trenera Łódź - Video

Po ukończeniu kursu otrzymasz Certyfikat Instruktora Siłowni w wersji PL i ENGCertyfikat Trenera personalnego w wersji PL i ENG oraz posiadamy status Jednostki Kształcenia Ustawicznego, wydajemy zaświadczenia zgodne z załącznikiem Nr 5 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2017r. poz 1632)

POZNAJ PEŁNY PROGRAM KURSU TRENER PERSONALNY+ INSTRUKTOR!

ZOBACZ OGÓLNY OPIS KURSU
Pobierz pełny opis standardów oraz pozostałych modułów

KAŻDY kurs Trenera Personalnego, realizowany w KAŻDYM mieście składa się z 5 weekendowych zjazdów oraz obszernych materiałów dostępnych w formie on-line.

W czasie kursu skorzystasz z:

  • Podręcznik „Gym Handbook” z 2018 roku.
  • Zeszyt ćwiczeń Fit Academy.
  • Praktyczny notatnik ćwiczeń siłowych.
  • Dostęp do lekcji i materiałów on-line

Szczegółowy opis materiałów, które otrzymasz znajduję się tutaj

PRZYKŁADOWE ĆWICZENIA PRAKTYCZNE na Kursie Trenera Personalnego w Łodzi

i innych miastach partnerskich.

Moduł 1 Instruktor Fitness temat: Technika Ćwiczeń

W tej części omówimy i pokażemy technikę ćwiczeń siłowych. Każde ćwiczenie pokażemy w sposób praktyczny z uwzględnieniem zasad biomechaniki, a co najważniejsze z wieloma praktycznymi wskazówkami jak dane ćwiczenie ułatwić dla osób początkujących lub utrudnić dla bardziej zaawansowanych. Dzięki temu poznasz szeroką gamę technik, nauczających oraz progresujących trening siłowy. Aby nic nie umknęło Twojej uwadze przygotowaliśmy specjalny notatnik ze zdjęciami ćwiczeń, dzięki któremu zanotujesz:

Cel ćwiczenia

Obszar działania

tzw. Coaching keys czyli najważniejsze wskazówki trenerskie

Nad wskazówkami trenerskimi zatrzymamy się trochę dłużej zarówno w tym module jak i w temacie „Budowa treningu personalnego”
Jest to ważne zagadnienie, często pomijane stanowiące klucz do skutecznego treningu.
Możemy wyróżnić dwa rodzaje wskazówki trenerskiej zewnętrzna i wewnętrzna. Wszyscy dobrze znamy wskazówkę zewnętrzną ponieważ jest ona najczęściej stosowana – dotyczy ona wszelkich haseł pochodzących z zewnątrz „trzymaj proste plecy”, „dotknij kolanami gryfu”, „patrz w określony punkt” czasem taka pomoc Trenera w zupełności wystarczy, jednak często taka wskazówka może być nie skuteczna ponieważ klient może nie wiedzieć co znaczy hasło „trzymaj proste plecy”. Dlatego też warto korzystać z wskazówek, które pochodzą z wewnątrz, które definiuje sam ćwiczący. Aby to zrobić zapytaj ćwiczącego co czuł, jakie obszary pracowały gdy pracował w złej technice. Następnie zapytajcie o to samo, w momencie pracy z dobrą techniką. Zbierzcie te informacje i przygotujcie indywidualną wskazówkę pod waszego klienta.

Taka świadomość czucia własnego ciała będzie kluczem do Waszego sukcesu i mega satysfakcji klientów, gdyż znacznie szybciej będą czuć własne ciało i wyrabiać zdrowe, dobre wzorce ruchu i technikę ćwiczeń.

Dalej podczas zajęć praktycznych…
Rozpoczniemy od części funkcjonalnej gdzie zobaczysz na czym polega:
• Stabilizacja centralna (CORE)
• Prawidłowy oddech
• Prawidłowa pozycja wyjściowa

cwiczenia kurs trenera personalnego

Następnie przejdziemy do ćwiczeń wielostawowych, złożonych takich jak:
• Przysiad
• Martwy Ciąg
• Wyciskanie Żołnierskie (push press)
• I inne...

Omawiając powyższe ćwiczenia poznasz wiele progresji i regresji aby Twoje narzędzia treningowe mogły trafiać do jak największej liczby klientów.

Nie zapomnimy również o maszynach treningowych, a także innych akcesoriach dostępnych na siłowni. Np. Kettlebell. Nasze zajęcia kładą mocny akcent na kompetencje i umiejętność nauczania ćwiczeń siłowych

PRZYKŁADY PRAKTYKI W MODULE 1

MODUŁ 1 Instruktor Fitness

> Czas trwania: 15,5h  w obrębie nabywania wiedzy i umiejętności z pomocą szkoleniowca.

Nauka i doskonalenie ćwiczeń siłowych.

Kursant podczas 1 zjazdu kursu Trenera Personalnego opanuje blisko 70 ćwiczeń siłowych, drobiazgowo omówionych pod kątem prawidłowej Pozycji Wyjściowej (PW), prawidłowej Pozycji Końcowej (PK) jak i szczegółowego przebiegu wykonania ćwiczenia siłowo-kondycyjnego zgodnie z poniższymi przykładami. Następnie kursanci, zdobytą wiedzę będą weryfikować podczas pracy w parach, która ma na celu wyposażenie ich w umiejętności wskazywania błędów technicznych oraz profesjonalnej ich korekcji.

PRZYSIAD ZE SZTANGĄ NA PLECACH

  1. Pozycja początkowa – umieść sztangę na stojakach. Wejdź pod nią i umieść ją na plecach na mięśniach czworobocznych kilka cm powyżej grzebienia łopatki. Chwyć sztangę całymi dłońmi, ustaw przedramiona pionowo do podłoża, a łokcie „wkręć” pod nadgarstki. Indywidualna pozycja rąk może się różnić w zależności od ćwiczącego. Wyprostuj kolana podnosząc ciężar i odejdź w tył od stojaków. Stopy ustaw na szerokość bioder lub ramion. Stopy mogą być zrotowane na zewnątrz o 12-15 st.(Wykonaj rotację zewnętrzną w stawach biodrowych (wkręć stopy w podłoże/„ustaw stopę w tzw. „krótką stopę”). Ustaw kręgosłup i miednicę neutralnie, dla lepszej równowagi trzymaj wyprostowane ręce przed sobą.
  2. Nabierz powietrza i zejdź w dół na optymalną dla siebie głębokość. Zejście zacznij od zgięcia w stawach biodrowych. Głębokość przysiadu, jaką powinieneś osiągnąć to co najmniej parallel, czyli poziom, kiedy uda są ustawione równolegle do podłoża, nie dopuszczając do tyłopochylenia miednicy (tzw. butt-wink)
  3. Po osiągnięciu docelowej głębokości wyjdź z ciężarem do góry prostując stawy biodrowe i kolanowe jednocześnie wypuszczając powietrze.

MARTWY CIĄG KLASYCZNY

  1. Pozycja wyjściowa (PW) –z środkiem stóp bezpośrednio pod gryfem, kiedy podudzia mają bezpośredni kontakt z gryfem. Rozstawienie stóp na szerokość bioder lub szerzej. Utrzymując neutralne krzywizny kręgosłupa obniż środek ciężkości poprzez zgięcie stawów kończyn dolnych aby mieć możliwość chwytu sztangi dłońmi mniej więcej na szerokość barków. Wykonaj retrakcję i depresję łopatek oraz rotację zewnętrzną w stawach ramiennych („łamanie sztangi”). Prawidłowa PW charakteryzuje się kilkoma kluczowymi aspektami:
    a) stawy biodrowe znajdują się w pozycji pośredniej między stawami kolanowymi oraz barkowymi
    b) środek łopatki znajduje się w jednej linii prostopadłej do podłoża z gryfem sztangi (rzut barków wychodzi przed gryf)
    c) Obręczą barkową ustawioną w retrakcji i depresji dzięki rotacji zewnętrznej w stawach ramiennych (tzw. „łamanie sztangi)
    d) przed przystąpieniem do wykonania ciągu, ćwiczący powinien ustabilizować się w prawidłowej PW od sztangi, tzn. trzymać jakąś część ciężaru w dłoniach przed skupieniem ruchu na wyproście stawów biodrowych. Jako trenerzy rozpoznamy ten ruch poprzez charakterystyczny dźwięk „dopięcia” gryfu sztangi w górnych otworach talerzy.
    e) Manewr Valsalvy. Przed przystąpieniem do wykonania ciągu, klient powinien nabrać powietrze w płucach i utrzymać je podczas całego ruchu martwego ciągu, aby mocniej ustabilizować tułów w trakcie ćwiczenia.
    f) Głowa przez cały czas powinna stanowić przedłużenie tułowia (zmienia się kąt patrzenia ćwiczącego)
  2. Wyprostuj całe ciało do pozycji stojącej. Skup uwagę na wyproście w stawach biodrowych. Prawidłowy ruch zauważysz poprzez uniesienie się pierwszych stawów barkowych.

2.1. W początkowej fazie ruchu pracuj głównie w stawach kolanowych prostując je;

2.2. jak tylko miniesz sztangą kolana – mocno wyprostuj biodra pchając je wprzód do sztangi.

  1. Następnie odwróć sekwencję ruchu tak, aby odłożyć sztangę na ziemię.

 

Pełen opis standardów oraz pozostałych modułów

WYMAGANIA / KRYTERIA KWALIFIKOWANIA KANDYDATÓW:

  • Ukończone 18 lat;
  • Brak przeciwwskazań zdrowotnych do rekreacyjnej aktywności ruchowej. (Nie wymagamy zaświadczenia – w kursie uczestniczysz na własną odpowiedzialność);
  • O przyjęciu na kurs decyduje kolejność zgłoszeń (wpłata zaliczki 199 zł)

 

CENA KURSU TRENER PERSONALNY ŁÓDŹ:

899 zł Kurs Instruktor Fitness/Siłowni (poziom 3) + 1200 zł  Kurs Trenera Personalnego + 2 x 200zł egzamin = 2500zł

! ! ! PROMOCJA ! ! !

Obniżamy ceny! TRENER PERSONALNY + INSTRUKTOR + EGZAMINY = 1399zł *

<<< 50 zł zniżki za wpłatę całości >>>

  • Jeżeli tego samego dnia, zaraz po wpłacie zaliczki wpłacisz resztę kwoty - otrzymujesz rabat w wysokości 50 zł. Uwaga: aby promocja obowiązywała data wpłaty zaliczki i reszty kwoty musi być ta sama.
  • 50 zł należy wtedy odjąć od kwoty dokonywanej przelewem.

<<< Polecaj nasz kurs i zarabiaj! >>>

Za każda polecona osobę otrzymasz od nas 100 zł w prezencie, a Twój znajomy 100 zł rabatu na kurs Trener Personalny + Instruktor Siłowni!

Co musisz zrobić?

  1. Poleć nasz kurs znajomemu.
  2. Wyślij nazwisko osoby której poleciłeś kurs.
  3. Jeśli Twój znajomy opłaci kurs Trener Personalny + Instruktor Siłowni, Ty (za każdą osobę) otrzymujesz 100 zł na swoje konto, a znajomy 100 zł zniżki na swój kurs Trener Personalny + Instruktor.

Ponadto:

* Za  kurs możesz zapłacić w ratach

* Osoby bezrobotne mogą odbyć kurs ZA DARMO

KIEDY ROZPOCZYNA SIĘ KOLEJNY KURS?

Kurs weekendowy odbywa się dniach 14.09 - 13.10. Na kurs zapiszesz się tutaj: zapisy

Miejsce:

Sportera Fitness, al. Piłsudskiego 6, Łódź

CZAS TRWANIA KURSU:

Weekendowo: 10 dni (5 zjazdów) sb-nd, 5-8h dziennie

Wybierz nasz kurs trenerski

Kurs na trenera personalnego w Łodzi prowadzą między innymi:

KLAUDIA FLORCZAK

Pracuję zawodowo jako fizjoterapeuta, trener personalny, instruktor zajęć grupowych oraz szkoleniowiec. Jej głównym obszarem zainteresowań jest praca nad likwidacją oraz prewencją negatywnych skutków siedzącego trybu życia. W swojej pracy kieruje się przekonaniem, że "życie polega na ruchu i ruch jest jego istotą".

W związku z tym sama jest bardzo aktywna. Jej ulubioną formą aktywności jest trening siłowo – kondycyjny wykorzystujący ćwiczenia z kettlebell, sztangą oraz masą własnego ciała. Brała udział w Akademickich Mistrzostwach w Trójboju siłowym oraz w Ogólnopolskich Zawodach Crossfit, zdobywając wysokie noty.

Sport i fizjoterapia są jej największymi pasjami, dzięki temu w pracy wykazuję się profesjonalizmem i 100% zaangażowaniem. Absolwentka Uniwersytetu Medycznego w Łodzi na kierunku fizjoterapia. Od 2012 roku sukcesywnie wzbogaca swoją wiedzę uczestnicząc w kursach i warsztatach z zakresu fizjoterapii, treningu oraz dietetyki.

MARCIN SMUDA

Fizjoterapeuta i terapeuta manualny specjalizujący się w leczeniu dysfunkcji narządu ruchu. Trener Personalny i Trener Przygotowania Motorycznego. Współautor koncepcji medycznego trenera personalnego Fit- Academy, będącej wynikiem wieloletniej praktyki zawodowej w zawodzie fizjoterapeuty i ukierunkowanej na usprawnianie przy pomocy ćwiczeń leczniczych.  Jego największymi zainteresowaniami są kwestie fizjoterapeutycznego wspomagania przygotowania motorycznego. Pasjonat i wieloletni zawodnik Brazylijskiego Jiu Jitsu.

Zarezerwuj miejsce

  1. W celu zapisania się na szkolenie prosimy o wypełnienie elektronicznego formularza i podanie poprawnych danych (mail, nr tel., imię i nazwisko)
  2. Po poprawnym wypełnieniu formularza należy uiścić opłatę w wysokości 199 zł.
  3. Na podany adres e-mail wysłana zostanie wiadomość zawierająca szczegółowe informacje dotyczące organizacji wybranego szkolenia (UWAGA: dla pewności sprawdź również folder SPAM).

UWAGA: Rezerwacja miejsca na kursie gwarantowana jest jedynie po wpłacie zaliczki 199 zł. Zapisy bez uiszczenia wpłaty nie będą respektowane.

Dane do przelewu:

Fit Academy
Al. Jerozolimskie 85 lok. 21
02-001 Warszawa

Numer konta bankowego:
PL 94 1090 2590 0000 0001 3129 9445

Kod SWIFT banku: WBKPPLPP

W razie pytań skontaktuj się z nami

Formularz kontaktu
kontakt@fit-academy.pl

Karolina +48 570 907 392
Pn-pt: 9-17  Sob-niedz. 9-14

Ola +48 790 298 911
Pon-pt: 11-19 Sob-niedz: 9-14

Administratorem podanych przez Ciebie w formularzu zamówienia danych osobowych będzie FIT ACADEMY Lesław Blacha, Michał Moczulski S.C., Al. Jerozolimskie 85/21, 02-001 Warszawa, NIP 701-050-61-99. Dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu realizacji zamówienia oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wystawienia faktury oraz uwzględnienia faktury w dokumentacji księgowej administratora. Dane o zamówieniu będą przechowywane w bazie do upływu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy. Będziesz mieć prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych – na zasadach określonych w art. 16 – 21 RODO. Jeżeli uznasz, że Twoje dane są przetwarzane niezgodnie z przepisami prawa, będziesz mógł wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do złożenia zamówienia.

Zapisz się na kurs