Trener Personalny – Kurs Kielce

with Brak komentarzy

Chcesz pracować z najszerszym spektrum klientów? Komponować indywidualne plany treningowe dostosowane do predyspozycji podopiecznego? Cenisz sobie niezależność i swobodę działania? Interesuje Cię praca nie tylko w klubie fitness ale także jako Freelancer?

Kurs Weekendowy

Jesteśmy w trakcie organizowania grupy,
Tymczasem zapraszamy na kurs do Krakowa

Najbliższy kurs zaczyna się za:

Jak wybrać kurs trenera personalnego?

JAK WYGLĄDA KURS NA TRENERA PERSONALNEGO?

Naszym priorytetem jest PRAKTYKA!

PROGRAM KURSU TRENER PERSONALNY Kurs składa się z 6 modułów: Tutaj znajdziesz szczegółowy opis modułów   Każdy moduł to 80% zajęć praktycznych + przynajmniej 1 studium przypadku wg. standardów egzaminacyjnych w ramach przygotowania do egzaminu końcowego. W trakcie zajęć praktycznych zaprezentowane zostają także różne narzędzia pracy trenera, m.in wolne ciezary, kettelbels, trx, itp.

Kurs Trenera Kielce - Video

Po ukończeniu kursu otrzymasz Certyfikat Instruktora Siłowni w wersji PL i ENGCertyfikat Trenera personalnego w wersji PL i ENG oraz posiadamy status Jednostki Kształcenia Ustawicznego, wydajemy zaświadczenia zgodne z załącznikiem Nr 5 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2017r. poz 1632)

POZNAJ PEŁNY PROGRAM KURSU TRENER PERSONALNY+ INSTRUKTOR!

ZOBACZ OGÓLNY OPIS KURSU

Pobierz pełny opis standardów oraz pozostałych modułów

KAŻDY kurs Trenera Personalnego, realizowany w KAŻDYM mieście składa się z 5 weekendowych zjazdów oraz obszernych materiałów dostępnych w formie on-line. W czasie kursu skorzystasz z:

  • Podręcznik „Gym Handbook” z 2018 roku.
  • Zeszyt ćwiczeń Fit Academy.
  • Praktyczny notatnik ćwiczeń siłowych.
  • Dostęp do lekcji i materiałów on-line

Szczegółowy opis materiałów, które otrzymasz znajduję się tutaj

PRZYKŁADOWE ĆWICZENIA PRAKTYCZNE na Kursie Trenera Personalnego w Kielcach

i innych miastach partnerskich.

Poniżej prezentujemy opis przykładowych zajęć praktycznych realizowanych w ramach JEDNEGO, losowo wybranego modułu. W tym przypadku będzie to moduł 4

Trening Funkcjonalny temat: CORE Trening Bardzo często w treningu siłowym stosujemy ćwiczenia wzmacniające mięśnie CORE, które de facto powodują przeciążenie dolnej części kręgosłupa. Taka sytuacja ma miejsce np. podczas wykonywania popularnych ćwiczeń  na maszynie  do mięśni grzbietu na ławce rzymskiej. W trakcie tego ćwiczenia  nadmiernie często dochodzi do przeprostu odcinka lędźwiowego  co zwiększa negatywne siły ścinające i może prowadzić do powstania urazu odc. lędźwiowego. Nadmierny, powtarzający się wyprost ,lub wyprost z rotacją tułowia wywołuje siły kompresyjne, mogące prowadzić do uszkodzenia krążka międzykręgowego lub stawów międzywyrostkowych. Tradycyjne brzuszki również zwiększają kompresję w obrębie lędźwiowego odcinka kręgosłupa a ćwiczenie to wykonywane jest głównie dzięki aktywności mięśni... biodrowo-lędźwiowych.  Jeżeli do tego wszystkiego w pozycji pełnego zgięcia kręgosłupa dodamy ruchy skrętne z dodatkowym ciężarem („rosyjskie brzuszki”) ryzyko urazu lędźwiowego odcinka kręgosłupa ulega spotęgowaniu. Wszystkie te tradycyjne i popularne ćw. wzmacniające mięsień prosty brzucha i grzbietu nie są funkcjonalne i jednocześnie są niebezpieczne. Główną rolą mięśnia prostego brzucha, analizując anatomię funkcjonalną jest zapobieganie przeprostom kręgosłupa, czyli działanie antygrawitacyjne. Dlatego kształtując prawidłową funkcję mięśni CORE na kursie nauczysz się wykonywać bezpieczne i funkcjonalne ćwiczenia wzmacniające tj: planki, side planki, bear walki, roll-outy, stir-poty, ćw. carry i trx fallout, które działają na siłę mięśni CORE na podstawie synergizmów ruchowych i wpisują się w regułę joint by joint by approach Mikela Boyla.kurs trenera personalnego warszawa Ćwiczenia Core Stability prezentowane podczas 3 bloku kursu Trenera Personalnego zapewnią Tobie jak i twoim podopiecznym:

  • Prewencję bolesności odcinka lędźwiowego kręgosłupa
  • Przywrócenie prawidłowej mobilności odc. piersiowego kręgosłupa i stawów biodrowych
  • Zapewnią reedukację prawidłowej postawy ciała
  • naukę prawidłowej anty-rotacji, anty-zgięcia, anty-przeprostów
  • Przywróci prawidłową mobilność tkanek miękkich
  • prawidłową ergonomię pracy i lokomocji
  • maksymalizacje efektów treningowych

PRZYKŁADY PRAKTYKI W MODULE 3

MODUŁ 3 Trening Funkcjonalny > Czas trwania modułu: 14h  zajęć w 80% składających się z praktyki. Podczas realizacji tematu CORE STABILITY zdobędziesz wiedzę:

  • Dlaczego należy unikać wykonywania klasycznych i rosyjskich brzuszków.
  • Dlaczego plank jest lepszą alternatywą dla klasycznych brzuszków a Bear walki dla ćw. mięśni „grzbietu” na ławce rzymskiej.
  • Które mięśnie wchodzą w skład mięśni CORE
  • Jak oceniać funkcję mięśni CORE na podstawie testów stabilizacji wg. McGilla
  • Jak utrzymanie stabilizacji odcinka lędźwiowego kręgosłupa wpływa na prawidłową mobilność odcinka piersiowego kręgosłupa i stawów biodrowych.
  • Jak zaburzenie mobilności stawu skokowego wpływa na zaburzenie mobilności stawu ramiennego
  • O progresji regresji ćwiczeń Core stability
  • Dlaczego ćwiczenia „Carry” są jednymi z najlepszych ćwiczeń przy bolesności odcinka lędźwiowego kręgosłupa
  • Jak dobierać ćwiczenia Core Stability w stosunku do negatywnych wyników testów stabilizacji centralnej wg. McGilla
  • Jak utrzymanie stabilizacji centralnej wpływa na efektywność ćw. siłowych i maksymalizację wyników sportowych
  • Dlaczego należy stosować ćw. Core Stability przed treningiem siłowym
  • Progresowaniu ćwiczeń CORE stability

Case Study: Kursanci oceniają swoją stabilizację centralną  szukając swoich słabych ogniw, następnie układają program ćwiczeń wzmacniających, które przywracają prawidłową funkcję mięśni CORE. Kursanci na podstawie znajomości powiązań mięśniowo-powięziowych są w stanie wykryć przyczyny występowania słabych ogniw w łańcuchu biokinematycznym w odległych częściach ciała na podstawie reguły joint by join by approach Mikela Boyla. Kursanci na podstawie własnych doświadczeń potrafią ułożyć drabinkę progresji ćwiczeń CORE Stability Dostosowują program ćwiczeń wzmacniających mięśnie CORE w stosunku do dostępności przyborów. Budują stabilność na prawidłowej mobilności. kurs trenera personalnego w warszawie cwiczeniaPełen opis standardów oraz pozostałych modułów

WYMAGANIA / KRYTERIA KWALIFIKOWANIA KANDYDATÓW:

  • Ukończone 18 lat;
  • Brak przeciwwskazań zdrowotnych do rekreacyjnej aktywności ruchowej. (Nie wymagamy zaświadczenia – w kursie uczestniczysz na własną odpowiedzialność);
  • O przyjęciu na kurs decyduje kolejność zgłoszeń (wpłata zaliczki 199 zł)

 

CENA KURSU TRENER PERSONALNY KIELCE:

899 zł Kurs Instruktor Fitness/Siłowni (poziom 3) + 1200 zł  Kurs Trenera Personalnego + 2 x 200zł egzamin = 2500zł

! ! ! PROMOCJA ! ! !

TRENER PERSONALNY + INSTRUKTOR + EGZAMINY = 1499zł *  <<< 50 zł zniżki za wpłatę całości >>>

  • Jeżeli tego samego dnia, zaraz po wpłacie zaliczki wpłacisz resztę kwoty - otrzymujesz rabat w wysokości 50 zł. Uwaga: aby promocja obowiązywała data wpłaty zaliczki i reszty kwoty musi być ta sama.
  • 50 zł należy wtedy odjąć od kwoty dokonywanej przelewem.

<<< Polecaj nasz kurs i zarabiaj! >>>

Za każda polecona osobę otrzymasz od nas 100 zł w prezencie, a Twój znajomy 100 zł rabatu na kurs Trener Personalny + Instruktor Siłowni!

Co musisz zrobić?

  1. Poleć nasz kurs znajomemu.
  2. Wyślij nazwisko osoby której poleciłeś kurs.
  3. Jeśli Twój znajomy opłaci kurs Trener Personalny + Instruktor Siłowni, Ty (za każdą osobę) otrzymujesz 100 zł na swoje konto, a znajomy 100 zł zniżki na swój kurs Trener Personalny + Instruktor.

Ponadto: * Za  kurs możesz zapłacić w ratach * Osoby bezrobotne mogą odbyć kurs ZA DARMO

KIEDY ROZPOCZYNA SIĘ KOLEJNY KURS?

Kurs weekendowy odbywa się dniach 30.11 - 29.12 . Na kurs zapiszesz się tutaj: zapisy

Jesteśmy w trakcie organizowania klubu

CZAS TRWANIA KURSU:

Weekendowo: 10 dni (5 zjazdów) sb-nd, 5-8h dziennie

Wybierz nasz kurs trenerski

Kurs na trenera personalnego w Kielcach prowadzą między innymi:

MARIA OLSZOWY

Absolwentka wychowania fizycznego, instruktorka fitness i pływania, trener personalny oraz współzałożycielka projektu BTF - Body Transformation Factory, którego celem jest pomaganie ludziom bezpiecznie i efektywnie trenować oraz odżywiać się. 

Specjalizuję się w treningu siłowym i funkcjonalnym a swoim 6-letnim doświadczeniem i wiedzą dzielę się ze swoim podopiecznymi jak i kursantami. 

Prywatnie należę do klubu SCP we Wrocławiu, gdzie jestem zawodniczką trójboju siłowego. Jest to też miejsce gdzie poszerzam swoją wiedzę w Akademi Treningu Siłowego

KAMIL POROWSKI

Z wykształcenia specjalista ds. żywienia, masażysta, szkoleniowiec, trener personalny oraz współzałożyciel Body Transformation Factory – projektu, w którym pomagamy ludziom bezpiecznie i efektywnie trenować, odżywiać się i zapobiegać kontuzjom.  Tematykę treningu zgłębiam od 8 lat, a profesjonalnie zajmuję się tym tematem od 4 lat. W swojej pracy zajmuję się głównie kobietami, które borykają się z efektami siedzącego trybu życia (nadwaga, bóle pleców i nadgarstków, brak energii), ale również ze sportowcami amatorami, którzy pragną wrócić do formy sprzed kontuzji lub chcą poprawić swoje wyniki. Specjalizuje się w szeroko pojętym treningu funkcjonalnym, poprawie wzorców ruchowych i prewencji urazów. Priorytetem w mojej pracy jest dobro i zadowolenie moich podopiecznych. Uświadamiam ich, że do osiągnięcia celu mogą prowadzić różne drogi, każdemu z nich pomagam odnaleźć tą odpowiednią, ponieważ uważam, że zdrowy tryb życia ma przynosić radość i korzyści, a nie stanowić pasmo wyrzeczeń i frustracji. Swoja wiedzę ciągle poszerzam na szkoleniach szczególnie z zakresu treningu medycznego, poprawy mobilności, treningu motorycznego oraz pracy nad wzorcami ruchowymi. Prywatnie jestem pasjonatem biegania i treningu siłowego, startuje zarówno w biegach przeszkodowych, jak i klasycznych miejskich.

Zarezerwuj miejsce

  1. W celu zapisania się na szkolenie prosimy o wypełnienie elektronicznego formularza i podanie poprawnych danych (mail, nr tel., imię i nazwisko)
  2. Na podany adres e-mail wysłana zostanie wiadomość zawierająca szczegółowe informacje dotyczące organizacji wybranego szkolenia (UWAGA: dla pewności sprawdź również folder SPAM).
  3. Po poprawnym wypełnieniu formularza należy uiścić opłatę w wysokości 199 zł.

UWAGA: Rezerwacja miejsca na kursie gwarantowana jest jedynie po wpłacie zaliczki 199 zł. Zapisy bez uiszczenia wpłaty nie będą respektowane.

Dane do przelewu:

Fit Academy
Al. Jerozolimskie 85 lok. 21
02-001 Warszawa

Numer konta bankowego:
PL 94 1090 2590 0000 0001 3129 9445

Kod SWIFT banku: WBKPPLPP

W razie pytań skontaktuj się z nami

Formularz kontaktu
kontakt@fit-academy.pl

Karolina +48 570 907 392
Pn-pt: 9-17  Sob-niedz. 9-14

Ola +48 790 298 911
Pon-pt: 11-19 Sob-niedz: 9-14

Zapisz się na kurs