Trener Personalny – Kurs Wrocław

with Brak komentarzy

Chcesz pracować z najszerszym spektrum klientów? Komponować indywidualne plany treningowe dostosowane do predyspozycji podopiecznego? Cenisz sobie niezależność i swobodę działania? Interesuje Cię praca nie tylko w klubie fitness ale także jako Freelancer?

Kurs Weekendowy

Czas trwania - 17.11 - 16.12
(Soboty i Niedziele)

Jak wybrać kurs trenera personalnego?

JAK WYGLĄDA KURS NA TRENERA PERSONALNEGO?

Naszym priorytetem jest PRAKTYKA!

PROGRAM KURSU TRENER PERSONALNY
Kurs składa się z 6 modułów: Tutaj znajdziesz szczegółowy opis modułów

 

Każdy moduł to 80% zajęć praktycznych + przynajmniej 1 studium przypadku wg. standardów egzaminacyjnych w ramach przygotowania do egzaminu końcowego.

W trakcie zajęć praktycznych zaprezentowane zostają także różne narzędzia pracy trenera, m.in wolne ciezary, kettelbels, trx, itp.

POZNAJ PEŁNY PROGRAM KURSU TRENER PERSONALNY+ INSTRUKTOR!


ZOBACZ OGÓLNY OPIS KURSU
Pobierz pełny opis standardów oraz pozostałych modułów

KAŻDY kurs Trenera Personalnego, realizowany w KAŻDYM mieście składa się z 5 weekendowych zjazdów oraz obszernych materiałów dostępnych w formie on-line.

W czasie kursu skorzystasz z:

  • Podręcznik „Gym Handbook” z 2018 roku.
  • Zeszyt ćwiczeń Fit Academy.
  • Praktyczny notatnik ćwiczeń siłowych.
  • Dostęp do lekcji i materiałów on-line

Szczegółowy opis materiałów, które otrzymasz znajduję się tutaj

PRZYKŁADOWE ĆWICZENIA PRAKTYCZNE na Kursie Trenera Personalnego we Wrocławiu

i innych miastach partnerskich.

Trening Funkcjonalny – temat: Stretching, mobilność, stabilność

W dzisiejszych czasach obserwujemy szereg różnych negatywnych czynników wpływających na nasz organizm. Jest to m.in siedzący tryb życia, choroby układu sercowo- naczyniowego czy też dysbalanse i przykurcze mięśniowe. Ma to bezpośredni wpływ na naszą sprawność i samopoczucie. Obserwując rozwój branży fitness oraz zawodu Trener Personalny, wprowadziliśmy moduł, podczas, którego ukażemy wszelkie narzędzia i możliwości zwiększenia potencjału ruchowego naszego klienta, a co za tym idzie przeciwdziałanie czynnikom wymienionych powyżej.

Uprawiając sport, często nasze działania nakierowane są na zwiększenie siły lub wydolności zaniedbując tym samym ćwiczenia rozciągające. Brak tych ćwiczeń może w prostej linii prowadzić do wzrostu ryzyka wystąpienia kontuzji lub urazu. Stretching i „mobility” to niezbędne narzędzia, których użyjesz w celu zadbania o pełne zakresy ruchu w stawach, efektywny trening siłowy czy też utrzymanie poprawnej postawy ciała.
kurs trenera personalnego wrocław

Z drugiej strony pokażemy jak ważne jest zachowanie bezpieczeństwa w trakcie ćwiczeń rozciągających, szczególnie w kontekście pracy z klientem. Odpowiednia pozycja i zakres będzie tutaj kluczowa, aby nie doprowadzić do naciągnięć i naderwań. Nasz przyszły trener pozna najważniejsze właściwości różnych strategii stretchingu:

  • Stretching Aktywny
  • Stretching Pasywny
  • Poizometryczna relaksacja (PIR)
  • Stretching Balistyczny
  • Dynamiczny

W ćwiczeniach rozciągających należy zachować ostrożność. Trzeba pamiętać, by napięcie mięśni nie wywoływało bólu, lecz uczucie lekkiego „dyskomfortu”. Rozciągać należy się stopniowo, przystosowując układ nerwowy do nowego zakresu ruchu.

Jednym z warunków właściwego wykonywania stretchingu jest prawidłowe oddychanie. Oddech ma być równomierny, spokojny, zgodny z fizjologią. Wdech powinien odbywać się przez nos lub usta, a wydech przez usta. Faza wydechu powinna być dłuższa od fazy wdechu. Nie wolno wstrzymywać oddechu.

Stretching rozpoczynamy zawsze od tej strony, która jest bardziej napięta. Zadbaj o wygodną i komfortową pozycję, ponieważ odprężenie podczas ćwiczenia poprawi jego wyniki.

Stabilność sprawi, że nowe zakresy ruchu, wykorzystasz trwale i bezpiecznie. Używając słowa Stabilność mamy na myśli aktywną kontrolę mięśniową położenia stawu, pozwalającą przenosić siły i momenty sił w połączeniu z elastycznością tkanki mięśniowej i mobilnością stawu. Kluczowym jest stwierdzenie „aktywna”.  Nauczymy się aktywować i świadomie napinać mięśnie stabilizujące zanim zaczniemy „przenosić siły i momenty sił”. Utrzymując napięcie przez cały czas trwania ćwiczenia i rozluźnienie dopiero wtedy, gdy odłożysz ciężar.  Owe pojęcie w treningu najczęściej dotyczy mięśni tułowia, a ćwiczenia mają na celu wzmocnienie gorsetu mięśniowego otaczającego tułów z każdej strony. Nasza szkoła rozwija to pojęcie, rozszerzając praktykę przyszłego trenera o ćwiczenia:

  • Stabilnej stopy
  • Poprawnej pracy kompleksu barkowego (stabilna łopatka)
  • Kompleksu biodrowo- miedniczo-lędźwiowego.


kurs na trenera personalonego wroclaw

Oba działania mobilność i stabilność, w sposób praktyczny realizujemy według

Metodycznej kolejności ćwiczeń korekcyjnych.

Rozpoczynając od pracy na powięzi (Self- Myofascial Release), stretchingu (reciprocal inhibition), kończąc na integracji nowego zakresu ruchu w konkretnym ćwiczeniu (wzorcu ruchowym).

 

Podczas realizacji modułu Mobilność i Stabilność omówimy szerzej:

  • Stabilność kolan – z czego wynika ? jak kształtować ?
  • Stabilny bark – jak dobierać ćwiczenia ?
  • Ćwiczenia zdrowego kręgosłupa
  • Odpowiednie ćwiczenia wymagane ze względów zdrowotnych i poprawiające sprawność fizyczną w danym deficycie ruchowym (skrzyżowanie dolne, skrzyżowanie górne)
  • Motoryczność podstawową w ujęciu jakościowym
  • Podejście Staw po Stawie (joint by joint approach)
  • Prehabilitacja – czyli wyjście na przeciw „wyprzedzenie” i zapobieganie możliwym kontuzjom
  • Zasady kształtowania mobilności
  • Metody i praktyki, które przyczyniają się do skutecznego i bezpiecznego Treningu

Na końcu przedstawione zostaną konkretne przypadki i sytuacje z, którymi najczęściej spotyka się Trener Personalny

PRZYKŁADY PRAKTYKI W MODULE 3

MODUŁ 3 TRENING FUNKCJONALNY

> Czas trwania: 14h  w obrębie nabywania wiedzy i umiejętności z pomocą szkoleniowca.

Uczestnicy podzieleni na dwa lub trzy zespoły przygotowują plan ćwiczeń poprawiającą najczęstsze deficyty ruchowe:

  • Nie stabilny i zablokowany staw skokowy
  • Zwiększenie mobilności kręgosłupa piersiowego oraz zwiększenie zakresu ruchu w over head press (wyciskanie żołnierskie)
  • Zwiększenie zakresu ruchu i uzyskanie większego potencjału siłowego w popularnych „wielostawach” – przysiad, martwy ciąg
  • Ćwiczenia stabilizujące obręcz barkowąPełen opis standardów oraz pozostałych modułów 

kurs trenera personalneg wroclaw modul

WYMAGANIA / KRYTERIA KWALIFIKOWANIA KANDYDATÓW:

  • Ukończone 18 lat;
  • Brak przeciwwskazań zdrowotnych do rekreacyjnej aktywności ruchowej. (Nie wymagamy zaświadczenia – w kursie uczestniczysz na własną odpowiedzialność);
  • O przyjęciu na kurs decyduje kolejność zgłoszeń (wpłata zaliczki 199 zł)

 

CENA KURSU TRENER PERSONALNY WROCŁAW:

899 zł Kurs Instruktor Fitness/Siłowni (poziom 3) + 1200 zł  Kurs Trenera Personalnego + 2 x 200zł egzamin = 2500zł

! ! ! PROMOCJA ! ! !

TRENER PERSONALNY + INSTRUKTOR + EGZAMINY = 1599zł *
 

<<< 50 zł zniżki za wpłatę całości >>>

  • Jeżeli tego samego dnia, zaraz po wpłacie zaliczki wpłacisz resztę kwoty - otrzymujesz rabat w wysokości 50 zł. Uwaga: aby promocja obowiązywała data wpłaty zaliczki i reszty kwoty musi być ta sama.
  • 50 zł należy wtedy odjąć od kwoty dokonywanej przelewem.

 

<<< Polecaj nasz kurs i zarabiaj! >>>

Za każda polecona osobę otrzymasz od nas 100 zł w prezencie, a Twój znajomy 100 zł rabatu na kurs Trener Personalny + Instruktor Siłowni!

Co musisz zrobić?

  1. Poleć nasz kurs znajomemu.
  2. Wyślij nazwisko osoby której poleciłeś kurs.
  3. Jeśli Twój znajomy opłaci kurs Trener Personalny + Instruktor Siłowni, Ty (za każdą osobę) otrzymujesz 100 zł na swoje konto, a znajomy 100 zł zniżki na swój kurs Trener Personalny + Instruktor.

Ponadto:

* Za  kurs możesz zapłacić w ratach

* Osoby bezrobotne mogą odbyć kurs ZA DARMO

KIEDY ROZPOCZYNA SIĘ KOLEJNY KURS?

sprawdź w zakładce zapisy

Miejsce:

CityFit Fitness Wrocław Stare Miasto
Szewska 3A, 50-053 Wrocław
(Wejście od Kazimierza Wielkiego)

CZAS TRWANIA KURSU:

5 zjazdów weekendowych sb-nd, 5-8 h dziennie.

Kurs na trenera personalnego we Wrocławiu prowadzą między innymi:

KRYSTIAN KACZMAREK

mgr fizjoterapii o specjalizacji fizjoterapii w sporcie. Były zawodnik piłki ręcznej (występy w 1 lidze, Akademicki Mistrz Polski, uczestnik Akademickich Mistrzostw Europy). Doświadczony trener personalny, pracujący z wieloma klientami o różnych profilach (sportowcy dyscyplin zespołowych i indywidualnych, osoby z dolegliwościami bólowymi, osoby chcące wprowadzić aktywność fizyczną w życie codzienne). Uczestnik wielu szkoleń i kursów m.in. M. Robertson, N. Rodriguez, P. Meinart, K. Gilligan. Specjalista w zakresie treningu siłowego i funkcjonalnego oraz przygotowania motorycznego. " W pracy trenera najważniejsze dla mnie jest zrozumienie potrzeb prowadzonej osoby. Im więcej informacji otrzymasz od prowadzonej osoby, a także przez właściwą jej obserwację, tym lepiej jesteś w stanie dopasować treningi do jej możliwości. Jeżeli do tego potrafisz postawić się na miejscu osoby trenowanej, zrozumieć procesy jakim poddawany jest jej organizm, oznacza to, że jesteś na dobrej drodze do bycia dobrym trenerem”.

KAROL KWILIŃSKI

Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu. Magister Wychowania Fizycznego. Były zawodnik oraz medalista Mistrzostw Polski oraz Pucharu Europy w Taekwon-Do ITF. Od 2012 roku indywidualnie prowadzi i wspomaga sportowców oraz amatorów. Uczestnik wielu szkoleń i konferencji m.in. L. Burton, I. Jeffry, R. Rzepka, T.Korompai, P. Meinart. „Kilkuletnie doświadczenie jako zawodnik oraz jako trener daje mi lepsze spojrzenie na to jak odbiera trening osoba trenująca. Setki przeprowadzonych treningów personalnych pozwalają lepiej i sprawniej wykorzystywać wiedze na ciągle odbywanych szkoleniach. Specjalizuje się w treningu funkcjonalnym i przygotowaniu motorycznym. Od lat pomagam swoim podopiecznym podnosić potencjał organizmu, realizować ich cele, usuwać ograniczenia ruchowe oraz pokonywać kolejne bariery. A jako szkoleniowiec mam przyjemność dzielić się wiedzą i doświadczeniem z Wami. Wyznając zasadę Wolfganga Goethe "Kto nie idzie do przodu, ten się cofa" Zapraszam na szkolenia!”

PAWEŁ SZEWCZYK

Student dietetyki na wrocławskim Uniwersytecie Medycznym. Autor artykułów naukowych opublikowanych w Medycynie Sportowej oraz tekstów w popularnonaukowych periodykach. W przeszłości reprezentant klubu siatkarskiego Victoria Wałbrzych pasjonujący się biegami długodystansowymi i treningiem siłowym. Trener przygotowania motorycznego. Aktualnie jego główną pasją jest rozwój naukowy z naciskiem na dietetykę sportową. Zwycięzca wielu konkursów sesji prac własnych organizowanych podczas konferencji naukowych. Głównym celem jego rozwoju jest połączenie teorii z praktyką, co finalizuje współpracując z zawodnikami startującymi na szczeblu międzynarodowym jak i amatorami. Propagator dewizy #ToZależy wykluczający zerojedynkowe podejście do odżywiania. Wolny czas poświęca na rozwój bloga i fanpage gdzie rozwiewa wątpliwości z zakresu dietetyki.

Wybierz nasz kurs trenerski

Masz pytania na temat kursu?

Poznaj odpowiedzi na najczęstsze pytania

kontakt@fit-academy.pl

790 298 911