Trener Personalny – Kurs Szczecin

with Brak komentarzy

Chcesz pracować z najszerszym spektrum klientów? Komponować indywidualne plany treningowe dostosowane do predyspozycji podopiecznego? Cenisz sobie niezależność i swobodę działania? Interesuje Cię praca nie tylko w klubie fitness ale także jako Freelancer?

Najbliższy kurs startuje 17.11.2018 w Klubie Calypso Fitness przy ulicy Struga 31 w Szczecinie.

Jak wybrać kurs trenera personalnego?

JAK WYGLĄDA KURS NA TRENERA PERSONALNEGO?

Naszym priorytetem jest PRAKTYKA!

Kurs składa się z następujących modułów:

  • Podstawowa wiedza w zakresie fitness
  • Instruktor fitness (siłowni)
  • Instruktor zajęć grupowych fitness (bez choreografii muzycznej)
  • Rola Trenera personalnego
  • Anatomia funkcjonalna
  • Fizjologia
  • Odżywianie
  • Psychologiczno-społeczne aspekty zdrowia i sprawności fizycznej
  • Ocena zdrowia i sprawności fizycznej: Gromadzenie i analizowanie informacji
  • Adaptacja treningowa oraz planowanie i programowanie ćwiczeń
  • Biznes trenera personalnego- sprzedaż treningów personalnych, praca w sieciówce i  jako freelancer

Każdy moduł to 80% zajęć praktycznych + przynajmniej 1 studium przypadku wg. standardów egzaminacyjnych w ramach przygotowania do egzaminu końcowego.

W trakcie zajęć praktycznych zaprezentowane zostają także różne narzędzia pracy trenera, m.in wolne ciezary, kettelbels, trx, itp.

POZNAJ PEŁNY PROGRAM KURSU TRENER PERSONALNY+ INSTRUKTOR!

ZOBACZ OGÓLNY OPIS KURSU 

Pobierz pełny opis standardów oraz pozostałych modułów

PRZYKŁADOWE ĆWICZENIA PRAKTYCZNE na Kursie Trenera Personalnego w Szczecinie

i innych miastach partnerskich.

KAŻDY kurs Trenera Personalnego, realizowany w KAŻDYM mieście składa się z 12 modułów.

Poniżej prezentujemy opis przykładowych zajęć praktycznych realizowanych w ramach JEDNEGO, losowo wybranego modułu. W tym przypadku będzie to moduł 2.

Instruktor Fitness - trening indywidualny (Instruktor Siłowni)
W tej części omówimy i pokażemy technikę ćwiczeń siłowych. Każde ćwiczenie pokażemy w sposób praktyczny z uwzględnieniem zasad biomechaniki, a co najważniejsze z wieloma praktycznymi wskazówkami jak dane ćwiczenie ułatwić dla osób początkujących lub utrudnić dla bardziej zaawansowanych. Dzięki temu poznasz szeroką gamę technik, nauczających oraz progresujących trening siłowy.
Rozpoczniemy od części funkcjonalnej gdzie zobaczysz na czym polega:
• Stabilizacja centralna (CORE)
• Prawidłowy oddech
• Prawidłowa pozycja wyjściowa
prawidlowa pozycja wyjsciowa
Następnie przejdziemy do ćwiczeń wielostawowych, złożonych takich jak:
• Przysiad
• Martwy Ciąg
• Wyciskanie Żołnierskie (push press)
• I inne...
trening kettlebell
Omawiając powyższe ćwiczenia poznasz wiele progresji i regresji aby Twoje narzędzia treningowe mogły trafiać do jak największej liczby klientów.

kurs na trenera personalnego szczecin

Nie zapomnimy również o maszynach treningowych....

trener personalny kurs szczecin

A także innych akcesoriach dostępnych na siłowni. Np. Kettlebell

kurs trener personalny szczecin
Nasze zajęcia kładą mocny akcent na kompetencje i umiejętność nauczania ćwiczeń siłowych.

PRZYKŁADY PRAKTYKI W MODULE 2

MODUŁ 4 Instruktor Siłowni ( Trening Indywidualny)
> Czas trwania: 600 min. w obrębie nabywania wiedzy i umiejętności z pomocą szkoleniowca.

Nauka i doskonalenie ćwiczeń siłowych.

kurs na trenera personalnego szczecin
Wykorzystanie poznanych ćwiczeń w treningu indywidualnym z drugą osobą.
Uczestnicy podzieleni w pary wykonują trening poznanej wcześniej partii ciała w tym przypadku Kształtują dolną cz. Ciała

Uczestnicy podzieleni na dwa lub trzy zespoły przygotowują zestaw ćwiczeń na wybraną partie mięśniową w tym wypadku są to:
• Grupa 1 – Biceps
• Grupa 2 – Triceps
• Grupa 3 - Barki

Prowadzenie treningu indywidualnego.
Uczestnicy uczą się specyfiki prowadzenia treningu indywidualnego.

Ponadto na kursie dowiesz się między innymi:

Jakie czynniki wpływają na poprawę bezpieczeństwa w pracy Instruktora/Trenera ?

Musimy pamiętać, że każdy z nas ma indywidualny poziom sprawności fizycznej. Zmienia się ona z czasem, miejscem, pracą, treningiem sportowym. Jest wynikiem codziennej aktywności i indywidualnych możliwości uwarunkowanych genetycznie. O jej poziomie i rodzaju decyduje nie tylko suma zdolności motorycznych, ale i wzajemne stosunki i współzależności między tymi składnikami oraz między nimi a budową fizyczną.

Rolą Instruktora jest prawidłowe rozpoznanie i dopasowanie działań m.in.
Odpowiednia diagnoza i dobrze przeprowadzony wywiad pozwoli nam na dalszy etap jakim będzie planowanie. Dane, które powinniśmy zebrać to min.

  • Historia urazów – każdy poprzedni lub aktualny uraz/kontuzja będzie kluczowym czynnikiem o którym instruktor musi wiedzieć
  • Wywiad medyczny – przebyte/ aktualne choroby, brane lekarstwa,
  • Aktywność (sportowa/zawodowa) - styl życia, rodzaj pracy, ilość czasu wolnego, formy spędzania czasu wolnego, AF w ostatnim czasie, rodzaj trenowanej dyscypliny
  • Obciążenia treningowe – jaka ilość AF, specyficzne pytania w kontekście trenowanej dyscypliny np. w przypadku biegania- kilometraż tygodniowy, średnie tempo biegu
  • Cele treningowe/ potrzeby – co chciałby poprawić, do czego dąży, jakie ma potrzeby związane z treningiem
  • Wymagania specyficzne – typ budowy ciała ekto- mezo- endo-morficzna
  • Ocena jakości wzorców ruchu – czy występują przykurcze mięśni, czy są mięśnie osłabione, zbyt aktywne,
  • Analiza składu ciała – ilość tkanki mięśniowej, tk. Tłuszczowej, ilość wody w organiźmie
  • Odżywianie i suplementacja – ilość i rodzaj spożywanego pokarmu, stosunek makroskładników, systematyczność
  • Opcjonalne testy motoryczne, testy fizjologiczne – badania morfologii krwi, test coopera, FMS

Dalszy etap to odpowiednia periodyzacja i planowanie. Najważniejszymi czynnikami będą:

  • Określenie celów krótko i długo etapowych - w kontekście poprawy najsłabszych „punktów” organizmu
  • Określenie ilości i czasu trwania jednostek treningowych biorąc pod uwagę cele i potrzeby osoby trenującej ale również ilość i specyfikę pracy zawodowej
  • Uwzględnienie sprzętu i możliwości treningowych – miejsce prowadzenia zajęć
    (w siłowni/na zewnątrz), specyfice zajęć (grupowe, 1 na 1 lub 1 na 4), wyposażenie i ilość osób w jednym czasie w klubie fitness, dojazd i obowiązki prywatne ćwiczącego.
  • Celowość wybranych ćwiczeń i środków – każde ćwiczenie, program treningowy, zachowanie, musi wpasowywać się w cele i potrzeby osoby ćwiczącej a instruktor dobór każdego ćwiczenia musi umieć uzasadnić.

Pełen opis standardów oraz pozostałych modułów

WYMAGANIA / KRYTERIA KWALIFIKOWANIA KANDYDATÓW:

  • Ukończone 18 lat;
  • Brak przeciwwskazań zdrowotnych do rekreacyjnej aktywności ruchowej. (Nie wymagamy zaświadczenia – w kursie uczestniczysz na własną odpowiedzialność);
  • O przyjęciu na kurs decyduje kolejność zgłoszeń (wpłata zaliczki 199 zł)

 

CENA KURSU TRENER PERSONALNY SZCZECIN:

899 zł Kurs Instruktor Fitness/Siłowni (poziom 3) + 1200 zł  Kurs Trenera Personalnego + 2 x 200zł egzamin = 2500zł

! ! ! PROMOCJA ! ! !

TRENER PERSONALNY + INSTRUKTOR + EGZAMINY = 1499zł *

<<< 50 zł zniżki za wpłatę całości >>>

  • Jeżeli tego samego dnia, zaraz po wpłacie zaliczki wpłacisz resztę kwoty - otrzymujesz rabat w wysokości 50 zł. Uwaga: aby promocja obowiązywała data wpłaty zaliczki i reszty kwoty musi być ta sama.
  • 50 zł należy wtedy odjąć od kwoty dokonywanej przelewem.

 

<<< Polecaj nasz kurs i zarabiaj! >>>

Za każda polecona osobę otrzymasz od nas 100 zł w prezencie, a Twój znajomy 100 zł rabatu na kurs Trener Personalny + Instruktor Siłowni!

Co musisz zrobić?

  1. Poleć nasz kurs znajomemu.
  2. Wyślij nazwisko osoby której poleciłeś kurs.
  3. Jeśli Twój znajomy opłaci kurs Trener Personalny + Instruktor Siłowni, Ty (za każdą osobę) otrzymujesz 100 zł na swoje konto, a znajomy 100 zł zniżki na swój kurs Trener Personalny + Instruktor.

Ponadto:

* Za  kurs możesz zapłacić w ratach

* Osoby bezrobotne mogą odbyć kurs ZA DARMO

 

KIEDY ROZPOCZYNA SIĘ KOLEJNY KURS?

sprawdź w zakładce zapisy

Miejsce:

Calypso fitness to nowoczesny klub położony przy ulicy ul. Struga 31 w Szczecienie

CZAS TRWANIA KURSU:

5 zjazdów weekendowych sb-nd, 5-10 h dziennie.

Kurs na trenera personalnego w Szczecinie prowadzą między innymi:

PATRYK WAWRYNIUK

Z zawodu jestem Trenerem Personalnym i Dietetykiem.

Aktualnie studiuję dietetykę w Poznaniu na WSZUiE. Wziąłem udział w ponad 20 szkoleniach i konferencjach prowadzących przez najlepszych specjalistów w kraju, zarówno w tematyce żywienia (sportowego i klinicznego) jak również treningu oporowego. Nieustannie pogłębiam wiedzę poprzez śledzenie aktualnej literatury i badań naukowych. Charakteryzuje mnie połączenie bogatego zaplecza merytorycznego z doświadczeniem i wieloletnim stażem treningowym. Swoją przygodę ze sportem zacząłem już w szkole podstawowej od koszykówki, którą w formie rekreacyjnej uprawiam do dziś. Jednak od 8 lat moją główną pasją jest trening siłowy i wszystko co z nim związane. Nie uznaje podziałów - uważam, że każda forma treningu z obciążeniem może być optymalną drogą dla osiągnięcia celu. Podstawy są takie same niezależnie czy chcesz być kulturystą, trójboistą czy trenować crossfit. Natomiast jeśli chodzi o dietetykę, szczególnie interesuje mnie żywienie kliniczne w poszczególnych jednostkach chorobowych ale także odżywianie w kontekście pracy nad sylwetką. Moim zdaniem kluczem do sukcesu w pracy z klientem jest nie tylko indywidualne podejście, ale przede wszystkim edukacja - zarówno w kwestii wyborów żywieniowych jak i świadomości związanej z ruchem i własnym ciałem.

JULIUSZ ZDAŃSKI

Całe życie prowadziła mnie pasja do sportu. Mimo, że próbowałem różnych zajęć to właśnie sport zawsze mną kierował. Zawsze wszystko organizowałem tak, żeby móc trenować. Szkołę, uczelnię, pracę... Jeszcze wtedy nie wiedziałem gdzie mnie to zaprowadzi. Z początku, kiedy jeszcze jako dziecko trenowałem zapasy a później jako młody facet MMA i Brazylijskie jiu jitsu wierzyłem, że robię to by być w przyszłości mistrzem. Szybko zacząłem się orientować, że kiedy poziom umiejętności zawodników jest podobny zwykle wygrywa ten silniejszy. Zrobiłem więc to, co każdy poważnie podchodzący do sportu zawodnik powinien – zacząłem podnosić ciężary. Lata mijały a moje zainteresowanie treningiem siłowym rosło. Zacząłem zastanawiać się jak trenować najefektywniej. Jak być silniejszym, szybszym, bardziej wytrzymałym, manipulować masą ciała. Porzuciłem więc studia na wydziale historycznym (przynależność do akademickiej sekcji trójboju siłowego nie zaspokajała wystarczająco moich potrzeb rozwoju w tej dziedzinie) aby przenieść się na AWF i zgłębiać to, co mnie naprawdę interesuje. Specjalizacja „sporty siłowe i fitness” okazała się trafiona. W międzyczasie uczestniczyłem w różnych kursach poszerzających moją wiedzę i kompetencje aby spełnić jeden ze swoich celów: zostać trenerem personalnym i móc żyć z tego co kocham-treningu i udało mi się to. Już od 7 lat wszystko kręci się wokół tego. Moje zainteresowanie treningiem siłowym rosło, zacząłem czytać książki i oglądać wszystko co się na ten temat pojawiało. Było mi wciąż mało, na AWF’ie założyem sekcję sportów siłowych a jak tylko okazało się, że jest taka możliwość wyjechałem do Hiszpanii aby trenować i zdobyć praktykę w prestiżowym klubie MGM Marbella. To mekka boksu zawodowego i sportów walki. Gwiazdy sportu zjeżdżają się z całego świata by się tam przygotowywać. Mogłem trenować u najlepszych. Z najlepszymi. Dowiedziałem się jakimi sposobami trenują. Dzięki temu udało mi się odkryć moją kolejną pasję, którą jest nauczanie i przekazywanie wiedzy. Realizuję ją prowadząc treningi i szkolenia. Starając się być jak najlepszym trenerem i pedagogiem. Sprawia mi to ogromną radość, mam nadzieję, że się o tym przekonacie.

Wybierz nasz kurs trenerski

Masz pytania na temat kursu?

Odpowiedzi na najczęstsze pytania
Zapraszamy do kontaktu:

kontakt@fit-academy.pl

790 298 911